Tuesday, February 12, 2008

MestizoClub Contest

Sorry O. - ik heb even je voorrecht gestolen ;-)


  1. MestizoClub goes Brasil, Samba, Saudade? MestizoSamba(l oelek)

  2. MestizoClub gaat "vreemd" - maar da's dan Moussem, bestaat al en verkopen we wijselijk al als Murga Attack.

  3. MestizoDub (slogan: jamaica is ook Latijns-Amerika - vind ik psl wel heel lief, van O.)
    Kan ook verkocht worden als Mestizo's Tipsy Thursday (maar dan doe ik niet mee ;-)

  4. MestizoClub goes... Desperate (Latin) Housewives? (= histericas)

  5. MestizoMatrix

  6. MestizoCamp(er) (da's dan in een caravan in t zuiden van spanje)

  7. The bold and the Mestizo

  8. Mestizo Songfestival??

  9. C'est arrivé près de Mestizo (dan kunnen we de Walen er eindelijk eens bij betrekken)

(het lijkt wel... Tiny?)

5 comments:

O. said...

The good the bad and the mestizo vind ik goed: spaghetti western is een form van rassenvermenging.

C'est arrivé près de Mestizo is dringend nodig.

Maar de beste is natuurlijk de MestiZongFestival :-)

Lizzy said...

MestiZongFestival wordt een succes. Ik voel het in mijn kleine teen ;-)

Anonymous said...

Kunnen we dan allemaal mee naar Letland of Estonia onder tribal drumgeluiden en met hevig trompetgescheter

E.

Lizzy said...

Tuurlijk!!

Viva Estonia-mestiezen!

MestizoKino was op café ook nog ontsproten - uit een duvel, stel je voor...

lizzy

Anonymous said...

Vanavond live ontsproten:

MESTIZO MAN

- en geloof het of ni; da's dan die O. -