Monday, October 27, 2008

andres, gonzalo, orlando, fausto

nog vier nammekes voor woensdag avond (ik voel me al een beetje een gokmaffiabaas): andres lubbert, gonzalo marcuzzi, orlando verde en fausto ansaldi. allemaal vrij "mestizo" namen, trouwens... zij zijn de protagonisten van de mestizo corto anno 2008. vier verschillende filmische stemmen die met fictie en non fictie, soms op het randje van het experimenteel, een verhaal proberen vertellen over hun wereldjes... andres presenteert zijn portret van de antwerpse gipsyhelden ambrassband. gonzalo analyseert de verschillende migratiestromen tussen europa en argentinie, orlando zoekt, gelijk altijd, hulp bij zijn moeder om zijn thuiswerk te doen en fausto vertelt een drieluik van liefde en aanverwanten.
vanaf 20:30 in arenbergschouwburg en in aanwezigheid van de "auteurs", a film festival is born. hopelijk ook met rode loper, paparazzi's, galakleedjes en de aanwezigheid van de diva's van de film "Desarmador"...

de films:
AMBRASSBAND van ANDRÉS LÜBBERT, UN SEGURO HOGAR EUROPEO van GONZALO MARCUZZI, DESARMADOR van FAUSTO ANSALDI en HOMEWORK (DIT WAS IK) van ORLANDO VERDE

inkom: NIKS! (GRATIS, just in case)

2 comments:

Lizzy said...

ja, ik kom ik kom - denk nog na over paparazzi outfit en attributen...
en natuurlijk komt A vooral voor O
;-)

O. said...

ik ben bijzonder benieuwd naar "Desarmador". ik ben ook benieuwd overd de galakleedjes van de diva's :-)